16 jul 2017

Terug van een rondreis vakantie... Midden Spanje, Portugal en Oost Spanje

Na een rondreis door Midden Spanje, Portugal en Oost Spanje zijn we weer terug in Nederland.
We hebben enorm genoten maar ik ben niet veel op de blogs en facebook geweest. Alleen af en toe als ik wifi had en die was niet altijd even goed. Wel was het een vakantie met wat kleine probleempjes. Ik heb de eerste week erge en en de twee weken daarna minder last gehad van draaiduizelingen. In overleg met mijn huisarts zijn we niet naar huis gegaan. Portugal hebben we verlaten omdat er veel bosbranden waren. Van de erge bosbrand hebben we het begin gezien. We zijn toen snel gekeerd (40-50 km van de camping). Maar we hadden ook een bosbrand op 13-15 km afstand. Ik heb toen de hele nacht opgezeten en we zijn de volgende dag vertrokken uit Portugal. Het werd er ook veel te heet 40-44 graden. We zijn naar de Costa Azahar vertrokken. Op een van de laatste dagen ben ik gevallen met mijn camera. Zelf gelukkig niets ernstigs, alleen wat spierpijn en een kapotte knie. Helaas is de camara wel kapot maar hopelijk kan de verzekering nog iets voor ons betekenen. Allemaal kleine dingetjes op zo'n grote reis. We hadden dat nog nooit eerder gedaan met de auto en de caravan dus ik vond het heel spannend in het begin. We zijn twee keer bijna vastgelopen in twee kleine dorpjes. De eerste keer een straatje waar we net met de spiegels ingeklapt konden doorrijden. De tweede keer een op het oog recht bergdorpje maar aan het einde ging het fout en moest mijn man keren op een heel klein stukje met een behoorlijke helling. Nou mij was het nooit gelukt. Echt heel knap wat hij voor elkaar heeft gekregen. Op mijn facebook pagina staan drie series met foto's. Nu kan ik weer komen kijken wat jullie de afgelopen tijd allemaal gemaakt hebben en wat ik gemist heb. Ik kom zo snel mogelijk langs op jullie blogs. Want dat lukt bijna niet op een klein telefoontje met slechte wifi.


2 opmerkingen:

  1. fijn dat jullie het toch naar de zin hebben gehad, je hebt mooie foto's en de verzekering zal het fototoestel wel betalen.is al fijn dat je zelf niets hebt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Janny, it looks like you had a fantastic vacation, beautiful photos ! Thank you for all your kind comments at my blog, I've been away from it for a while. Take care Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny